S-pat

Het detacheringsbureau in Rotterdam vindt de perfecte baan

Bij het uitgebreide detacheringsbureau in Rotterdam worden er combinaties gezocht tussen werkgevers en werknemers. Als je een baan zoekt is het niet altijd heel gemakkelijk te vinden. Je zoet allerlei websites af om te zien of er een vacature vrij is dat bij je past. Misschien stuur je er nog een paar open sollicitaties uit bij bedrijven waar je graag zou willen gaan werken, maar allemaal zonder succes. Wellicht heb je nog helemaal geen idee wat je wil gaan doen maar ben je je aan het oriënteren en is het hebben van een goede klik met een bedrijf voor jou wel heel belangrijk. Iedereen heeft andere waarden wanneer het aankomt op het vinden van een goed bedrijf waar jij je voor wilt gaan inzetten. Om te zorgen dat je een goede match hierin vindt word je daarbij geholpen door het detacheringsbureau in Rotterdam. 

Netwerken

Het detacheringsbureau in Rotterdam heeft een ontzettend groot netwerk in allerlei verschillende branches. Op die manier wordt het je een stuk gemakkelijker gemaakt om een baan te vinden die goed aansluit bij jouw wensen en behoeften. Denk aan het hebben van bijvoorbeeld een auto die wordt geleased of het hebben van meer dan de standaard van 25 vakantiedagen. Dit zijn allemaal secundaire arbeidsvoorwaarden die voor sommige werknemers erg belangrijk zijn. 

Een kop koffie drinken

Door aan te geven bij het detacheringsbureau in Rotterdam waar jij veel waarden aan hecht, wat jouw kwaliteiten zijn en in welke branche je eventueel graag aan de slag zou willen gaan, kan er worden gekeken naar een perfecte match waar jij je prettig bij voelt en wat ook precies is waar een werkgever naar op zoek is. Op die manier kan je gemakkelijk met elkaar om tafel komen en is het leuk om op die manier elkaar beter te leren kennen.

 

Supply Chain Manager Yarns

Introductie

Beaulieu Yarns International is een dochteronderneming van Beaulieu International Group. Naast vezels en technisch textiel maakt de divisie ook deel uit van de business unit engineered products.

Beaulieu Yarn International is een leverancier van hoogwaardige garens. Het bedrijf heeft een fabriek in België (Komen), een fabriek in Frankrijk (Comines) en een fabriek in China (Weihai) en is een expert in het produceren van garens voor tal van markten zoals auto’s (zoals tapijten en auto-interieurs). Contractmarkt (bijvoorbeeld tegels voor hotels, ziekenhuizen, scholen enz.) En residentiële markt (inclusief tapijten,  Batmatten en deurmatten voor huizen). Het bedrijf stelt duurzame ontwikkeling en innovatie voorop. Om ervoor te zorgen dat alle zaken met betrekking tot de supply chain van deze drie fabrieken (Komen, Comines en Weihai) vlot verlopen, zijn we op zoek naar de supply chain manager van Beaulieu Yarns.

Jouw verantwoordelijkheden

Als supply chain manager ben je verantwoordelijk voor het bewaken en beheersen van de relatie tussen vraag en aanbod op korte en lange termijn. Hiervoor kunt u middelen (materialen, machines, activiteiten etc.) koppelen aan verkoopprognoses. U kunt de supply chain optimaliseren en een knooppunt worden voor planning, operationele uitmuntendheid en voorraadbeheer. Op deze manier kunt u er samen met uw collega’s voor zorgen dat de garenafdeling van de Beaulieu International Group strategische verkoop- en servicedoelstellingen kan behalen.

Concreet bestaat jouw takenpakket uit:

  • U kunt wereldwijde supply chain management-activiteiten beheren en controleren om de beste informatie en productstroom te verkrijgen. Je bent voortdurend bezig met het voorspellen, analyseren, exploiteren van plannen en het ontwikkelen en meten van KPI’s om een ​​balans te vinden tussen vraag en aanbod.
  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere opbouw en professionalisering van voorraadbeheer binnen de garenafdeling door optimalisatie en implementatie van het systeem. U kunt eenvoudig bladeren door de complexiteit en last-minute tijdlijn van de garenafdeling.
  • Je kunt investeringsadvies geven en structureel advies formuleren om de (kosten) efficiëntie en productiviteit van processen in de supply chain te verbeteren.
  • In deze functie geef je leiding aan 12 medewerkers in het supply chain team (planning, magazijn en logistiek). Je bent uiteindelijk verantwoordelijk voor de planning, voorraadbeheer en verzending.
  • Je werkt nauw samen met productie-, verkoop- en inkoopteams en inspireert tot overleg en teamwork. U maakt verbinding met de productiemanager. Je weet hoe je met vakbonden moet omgaan.
  • Je bouwt en onderhoudt sterke langetermijnrelaties met stakeholders en grondstoffencentra (additieve logistiek, etc.).
  • Je maakt deel uit van het managementteam van de garenafdeling en rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur van de afdeling.
  • Je werkt voornamelijk in de kantoren van Comines en Comines (Frankrijk) en gaat af en toe naar de fabriek in China (Weihai). U heeft internationale zorgen.

Jouw profiel

  • Je hebt een masterdiploma (economie, financiën, engineering) en tien jaar ervaring in supply chain.
  • U kunt beter een APICS-certificaat hebben en ervaring hebben met supply chain-systemen en operationele uitmuntendheid. Kennis van ERP-software is een groot voordeel. Je hebt kennis van demand management en forecasting processen.
  • Je bent een sterke personeelsmanager die zelfstandig of in teamverband kan werken en op verschillende locaties en culturen kan werken (van operators tot vakbonden en management).
  • Je beschikt over uitstekende communicatie- en onderhandelingsvaardigheden. Je hebt vaste voet aan de grond, zelfverzekerd genoeg waar nodig en besluitvaardig en besluitvaardig.
  • Je hebt het vermogen om problemen te analyseren en op te lossen.
  • Multitasken is voor u absoluut geen probleem, u kunt uw werk eenvoudig organiseren en prioriteren. Je presteert goed onder druk.
  • Je bent tweetalig (Nederlands-Frans) en beheerst het Engels.

Ons aanbod

In Beaulieu krijg je de kans om met ons mee te groeien en de opwindende en uitdagende wereld van garen verder te ontdekken. Beaulieu is trots op de nieuwe ontwikkeling die ze hebben bereikt bij hun klanten en hoopt u te laten deelnemen in de trots van het bedrijf.

  • Beaulieu staat voor een open, multiculturele en informele werkomgeving, waar je echt op kunt vertrouwen en initiatief kunt nemen.
  • Er is een levendig team om je heen.
  • Jouw energie, verantwoordelijkheid en inzet worden omgezet in een marktconform salaris met aantrekkelijke buitengerechtelijke voorwaarden.

https://www.vindazo.be/vacatures/supply-chain-manager.html
S-pat

Wat kun je als NLP Practitioner

Denk je er over na om een NLP Practitioner te worden maar wil je hier eerst wat meer informatie over inwinnen? Dat is zeer begrijpelijk. Met NLP kan je mensen beter coachen, begeleiden of aansturen. Ook kun je er betere teksten mee schrijven, beter mee lesgeven en betere voordrachten mee geven. Je kunt het combineren met alles dat je doet in jouw vak, maar ook thuis of op de hobbyclub. Als NLP Practitioner ontwikkel je jouw eigen technieken, welke je toevoegt aan wat je al goed doet. Op deze manier kun je het nóg beter doen! Bij RaVisie kun je eenvoudig aan de slag met deze opleiding.

Wat leer je als NLP Practitioner?

Vanzelfsprekend ben je benieuwd naar wat je eigenlijk allemaal gaat leren wanneer je start met deze opleiding. Als NLP practitioner ontdek je hoe jouw brein werkt en dat van anderen. Het herkennen van onbewuste patronen in denken en gedrag is ook onderdeel van de opleiding. Je zult al snel merken dat je op een andere manier gaat kijken en luisteren naar wat mensen zeggen en doen. Je kunt hierdoor inspelen op denkvoorkeuren en motivaties, omdat je anders luistert. De opleiding van RaVisie helpt je hierbij.

Kom meer te weten over de mogelijkheden

Wil je graag meer weten over wat er allemaal mogelijk is wanneer je aan de slag gaat als NPL Practitioner? Dat is zeer begrijpelijk. Neem hiervoor daarom zeker eens contact op met een van de deskundige medewerkers van RaVisie. Zij staan graag voor je klaar met meer informatie en beantwoorden eventuele vragen die je hebt. Bekijk de contactgegevens op de website. Hier kun je tevens veel meer aanvullende informatie vinden over de opleiding, wat je hier leert en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Wanneer ga jij starten met je opleiding? Neem vandaag nog contact op met een van de experts!

https://ravisie.nl/

Service Engineer Analytics (m/v)

ABB is een wereldwijd bedrijf met een leidende positie op het gebied van aandrijftechniek en -distributie, proces- en productieautomatisering en elektrische, elektronische en installatietechnische producten en systemen.

Industriële automatisering is een onderdeel van ABB en de focusgebieden zijn onder meer nutsbedrijven (water en infrastructuur), schepen, metalen en mineralen, olie en gas, chemicaliën / farmaceutica, papier, voedsel en producten zoals analytische apparatuur en turbocompressoren.

Op deze afdeling combineert de afdeling Measurement & Analytics de innovatie en ervaring van haar instrumentproducten. Met een breed scala aan betrouwbare en nauwkeurige instrumenten bieden we klanten oplossingen die geschikt zijn voor gebruik onder de moeilijkste omstandigheden. Onze apparatuur is afgestemd op de moderne behoeften van verschillende industrieën. Naast standaardproducten zoals debietmeters, druktransmitters, temperatuursensoren, waterkwaliteitsanalysatoren, gasanalysatoren en recorders, zijn wij ook gespecialiseerd in projectengineering, systeemintegratie, training en dienst na verkoop.

Op de afdeling Measurement & Analytics in Rotterdam is er een vacature ontstaan voor een:

Service Engineer Analytics (m/v)

Als service engineer ben je als onderdeel van het serviceteam verantwoordelijk voor dienstverlening voor analyse, installatie en producten in de Benelux Economische Unie.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder meer:

  • Ingebruikname van nieuwe installaties.
  • Controleer bestaande apparatuur, preventief en correctief onderhoud.
  • Neem deel aan back-updiensten buiten de normale werkuren.
  • Opstellen, voorbereiden en trainen.
  • Technische ondersteuning aan de verkoopafdeling.
  • Rapporteer aan servicecoördinatie en projectmanager.

Profiel:

  • MBO of HBO opleiding, bij voorkeur scheikunde of elektronica.
  • Het begrijpen van continue gasanalysatoren is een voordeel.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een technische servicefunctie.
  • Je bent een zelfstandige, stressbestendige en flexibele teampartner met goede contractvaardigheden.
  • Je bent oplossingsgericht en servicegericht; hierdoor kun je tijd- en plaatsonafhankelijk werken.
  • Beschikken over goede Nederlandse en Engelse vaardigheden in luisteren, spreken, lezen, schrijven en Frans.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

Ons aanbod:

Wij bieden u gediversifieerde banen in internationale groepen en hechten veel belang aan de ontwikkeling, kwaliteit en veiligheid van haar medewerkers. Daarnaast bieden we je in deze functie de mogelijkheid om je te specialiseren in ABB-producten en -systemen. Uiteraard bieden wij jou een competitief en aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/vacature-als.html

CDD Analist Complex Legal & Coporate Structures

Door middel van analyse- en communicatieve vaardigheden kunt u ervoor zorgen dat financiële en economische misdrijven worden teruggedrongen. Je werkt samen met collega’s van lokale banken, zakelijke klanten en andere afdelingen om ervoor te zorgen dat onze klanten de wet- en regelgeving met betrekking tot klantintegriteit naleven.

Samenwerken is onze manier van werken. Onze afdeling CLCS voert KYC-onderzoek uit op basis van Wwft en Wft en legt dit vast in de commentaren. De organisatiestructuur van bestaande klanten en potentiële klanten die door het analyseteam worden onderzocht, is zeer complex en door de deelname van trustpartijen en private equity is er een hoog structureel risico. Denk ook aan topklanten onder grote zakelijke klanten en complexe vastgoedklanten. In veel gevallen zijn documenten ook internationaal. Daarnaast zet het team zich ook in voor het analyseren van klanten met fondsen van derden, beleggingsinstellingen, betaaldienstverleners en crowdfundingfondsen.

In een complex juridisch en bedrijfsstructuur (CLCS) team analyseer je als analist CLCS complexe organisatorische / bedrijfsstructuren en hoge structurele risico’s, en evalueer je klantsignalen. Onderzoek de transparantie van transacties, kapitaalstromen, vermogensbronnen en controle- en eigendomskaarten, zodat risicofactoren duidelijk worden;

U moet proactief meedenken en ervoor zorgen dat u alle informatie die u nodig heeft op tijd ontvangt.

Je doet niet alleen onderzoek! Je betrekt lokale banken en zakelijke klanten bij je analyse, vertelt je wat je nodig hebt en geeft informatie over dit onderwerp. Je legt hun de bevindingen uit en bespreekt de beste oplossing;

Leg de resultaten uit die u heeft gevonden en bespreek de beste oplossing;

Indien nodig kunt u ook contact opnemen met klanten;

U kunt uw uitgebreide ervaring gebruiken bij klantonderzoeken en het schrijven van recensies. Ook kun je kennis over zakelijke leningen en klantintegriteit toepassen in enquêtes en deze kennis en ervaring delen met collega’s.

Kortom, u wilt ervoor zorgen dat u de juiste informatie krijgt, een grondige analyse uitvoert, problemen tijdig opspoort en daarbij in contact blijft met de lokale bank en de collega’s van haar klanten. Zo zorg je ervoor dat de Rabobank zaken doet met klanten die voldoen aan wet- en regelgeving op AI gebied!

Met jouw talenten

In de functie van analist CLCS zijn klantgerichtheid, communicatieve vaardigheden, het vermogen om problemen te analyseren en op te lossen, betrouwbare oordelen en realisatie van resultaten essentieel. Daarnaast is het belangrijk om alles in de volgende checklist te identificeren:

Afronden van HBO- of WO-opleiding (bij voorkeur juridische of economische richting);

Relevante werkervaring;

Begrijp de complexe organisatiestructuur

Begrijp de structuur en cultuur van Rabobank;

Ervaring en inzichten in financiële dienstverlening

Vaardig in het Nederlands en Engels (gesproken en geschreven)

Wil jij dit ook?

De beste versie van jezelf zijn? We helpen je graag door te focussen op je ontwikkeling en te investeren in een continue leeromgeving. Wij bieden u ruimte voor innovatie en bedrijfsontwikkeling. Op deze manier bieden we je veel doorgroeimogelijkheden en helpen we je verwachtingen te overtreffen en goed werk te leveren, zodat je kan doorgroeien tot professional.

Daarnaast kunt u ook op ons rekenen (op basis van 36 uur werk per week):

Salarisindeling van positie 7/8/9; (€ 2.723,00- € 5.252,00);

Dertiende maand en vakantiegeld;

Budget voor personeelsbeloningen (9-10% van uw maandelijks inkomen). Hoe u dit budget gebruikt, is aan u. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, extra sparen in pensioenen of zelfs maandelijks dit budget betalen;

Reist u met het openbaar vervoer, dan kunt u 100% van de kosten vergoeden! Rijdt u of rijdt u nog op een motorfiets? Kies dan voor de woon-werkvergoeding; u betaalt slechts 5% van de pensioenregeling.

https://www.vindazo.nl/keywords/financieel-analist.html
S-pat

Gegevens invullen als je gaat inschrijven bij een uitzendbureau in Breda

Als je van plan bent om je in te schrijven bij een uitzendbureau in de regio Breda, zoals bij bijvoorbeeld Raaak Personeel, dan worden er allerlei gegevens van je gevraagd. Dat is natuurlijk logisch want op die manier kan het uitzendbureau beter inschatten welke openstaande vacatures voor jou geschikt kunnen zijn in jouw favoriete vakgebieden. Naast het invullen van een online formulier word je vaak ook uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Dit kan op het kantoor van het uitzendbureau zijn, maar het kan natuurlijk ook telefonisch plaatsvinden.

Vul alle gegevens goed in

Als je online jezelf gaat inschrijven bij een uitzendbureau in de omgeving van Breda krijg je een aantal vragen die je moet beantwoorden. Uiteraard worden eerst de standaardgegevens gevraagd zoals je naam, leeftijd en woonplaats. Het is natuurlijk niet handig om een voorstel voor een vacature in Groningen te krijgen als je in de regio van Breda woont. Vervolgens vragen de meeste uitzendbureaus ook om contactgegevens zoals je e-mailadres en vaak ook je telefoonnummer. De meeste uitzendbureaus vinden het namelijk fijn om persoonlijk contact met je op te nemen zodat ze nog beter kunnen inschatten bij welk bedrijf jij het beste zou passen. Als laatste wordt er natuurlijk gevraagd naar je opleidingen en werkervaring. Wees hier zo uitgebreid mogelijk in. Ook losse cursussen en workshops kunnen aantonen dat je kennis en ervaring hebt in specifieke vakgebieden. Ook soft-skills die je hebt opgedaan bij bijvoorbeeld een vrijwilligersfunctie kunnen het verschil maken tussen uitgenodigd worden op een sollicitatiegesprek of niet. Ook je werkervaring mag dus erg uitgebreid, je bijbaantje als tiener in de supermarkt heeft je misschien niet voorbereid op een functie in het ziekenhuis, maar toont wel aan dat je een harde werker bent en niet bang bent de handen uit de mouwen te steken.

Voltooi jouw inschrijving zo snel mogelijk

Woon je in de regio Breda en wil je jezelf graag inschrijven bij een uitzendbureau? Kies er dan voor om jouw inschrijving te voltooien op de website van Raaak Personeel. Dit uitzendbureau helpt jou na het inschrijven aan een baan in jouw woonomgeving, bijvoorbeeld Breda. Dan kun je snel weer aan het werk en hoef je niet te lang thuis te zitten. Heb je vragen? Neem dan telefonisch contact op!

https://www.raaakpersoneel.nl/